Stresni hormon

Dec 7, 2015

Pozdravljeni, z vami sem Minka Gantar in danes bomo govorili o stresnem hormonu. Ni ga človeka, ki se še nikdar ni znašel v situaciji, ko ga življenje enostavno preruka, posrka v svoje vrtince in enostavno takrat si reče “sedaj je pa treba nekaj drugače narediti”.

Prva stvar je kako razmišljamo. To je osnova vsega, osnova zdravja. Če dam en primer. Smo na cesti in smo v stresu, ker vsi čudno vozijo, ampak jaz izbiram kako bom razmišljala, ali se bom vozila cela živčna ali pa enostavno rečem “moj svet je miren in se mirno peljem” in če je prav nekdo živčen okrog mene, si rečem “dovoljujem, da odideš iz mojega življenja”. Takih ljudi mi ne potrebujemo v svojem življenju. Zanimivo raziskavo so delali na Inštitutu Hartmann v Ameriki in sicer so prišli do zaključka, da ljudje, ki negativno razmišljajo, povzročajo škodo na DNK, na celičnem zapisu. In kako so prišli do teh zaključkov? Dejansko so prostovoljce prosili, naj primejo v roke epruveto, v katero so dali celice, ki so v ustih na nebu in poleg so jih prosili, naj sproti razmišljajo nekaj žalostnega, nekaj kar se je zgodilo in jim pustilo rane na duši. Rezultat je bil ta, da so dejansko poškodovali svoj DNK. In potem so te iste prostovoljce prosili, naj vzamejo spet DNK in naj mislijo na nekaj zelo lepega in rezultat je bil ta, da so se te celice začele popravljati, izobljševati. Dokazano je, da pozitivni spomini zdravijo celično jedro in celični zapis. O čem bomo razmišljali so naše izbire in vam toplo priporočam, da izvajate zdravilni kodeks. Priporočam pa vam tudi, da podprete svoje telo z zdravo hrano, dajte telesu 5 obrokov na dan, začnite dan s smutijem. Vse to pomaga, da podkrepite svoje telo. V tem zimskem času dajte čim več oreščkov uporabljati. V kar sem pa 100% pa je, da dopolnite svojo prehrano s C vitaminom. C vitamin priporočam zato, ker 20 minutni čustveni stres vam porabi 300 mg C vitamina, to je primerljivo s 6 pomarančami. Priporočam vam tudi Omega 3 maščobna kislina, saj je potrebna, ker so hormoni topni v maščobi in ker Omega 3 spodbuja proizvodnjo hormona DHEA, ki topi maščobo na trebuhu. Ljudje, ki so v stresu, se jim najprej pozna na trebuhu in ne morejo shujšati in to kaže na povišanost stresnega hormona in pomanjkanje hormona DHEA, ki pomlajuje, obnavlja, gradi kosti, gradi mišično maso ter skrbi, da ste dobro. Res vam priporočam, da jejte 5x na dan in če ne uspete, pobrskajte po prehranskih dopolnilih. Predlagam vam tudi kakšno beljakovinsko tablico ali pa shake, saj vsaka stvar je boljša kot nič. Bolj pametno je tudi, da v usta date kakšen košček čokolade, kot pa da izpuščate obrok. Če se odločite za čokolado, naj bo to temna čokolada in ne polna sladkorja ter če poleg čokolade popijete še 2 dcl mleka ali jogurta da dobite še beljakovine, je to v bistvu zdrav obrok. Tudi sladke zadeve se dajo kombinirat in nastanejo čisto zdravi obroki. V življenju je treba uživati.